Haridusinnovatsioon – tõenduspõhine praktika või kõhutunne

2019.a kasvatuskonverents toimus 20. mail 2019 Tallinna Ülikoolis. Pealkirjaks oli seekord „Haridusinnovatsioon – tõenduspõhine praktika või kõhutunne“.

Konverentsil keskenduti haridusinnovatsioonile ning mõtiskleti, kuivõrd on tegemist tõenduspõhise praktika või kõhutundega. Konverentsi peaesineja oli Aucklandi ülikooli emeriitprofessor Helen Timperley. Päeva jooksul oli võimalik osaleda ka mitmetes põnevates töötubades. Üritus kulmineerus piduliku vastuvõtu ning kasvatusteaduslike tööde 2019. a riikliku konkursi võitjate autasustamisega.

Vaata konverentsi ettekandeid https://edulabs.ee/2019-aasta-kasvatusteaduste-konverents-haridusinnovatsioon-toenduspohine-praktika-voi-kohutunne/

Peaesinejateks olid Tallinna Ülikooli professor Tobias Ley ja Auclandi ülikooli emeriitprofessor Helen Timperley. Tobias Ley arutles oma ettekandes“Tõenduspõhine praktika või kõhutunne – why we need evidence-based practices in education … and why we should develop them together with teachers”, mis rolli mängib haridusuuenduste rakendamisel tõenduspõhisus ja millist intuitsioon.

Helen Timperley keskendus oma ettekandes “The Need for Innovation in Professional Learning” muutustele õpetajate ja koolijuhtide õppimises, mis loovad aluse haridusuuenduste süsteemsele ja õppimist toetavale rakendamisele. Konverents kulmineerus piduliku vastuvõtu ning kasvatusteaduslike tööde riikliku konkursi võitjate autasustamisega.

Prof. Tobias Ley ettekanne https://vimeo.com/338659273

Prof. Tobias Ley ettekande slaidid on kättesaadavad siin

Prof. Helen Timperley ettekanne https://vimeo.com/338637175 

Prof. Helen Timperley ettekande slaidid on kättesaadavad siin

 

Fotogaleriid pidulikust vastuvõtust vaata SIIT!