
- Üritus on toimunud.
Konverents “Horisont 2020 projektide haldamine”
22. märts 2016, 09:30 - 17:30
Aeg: 22. märtsil
Koht: Park Inn by Radisson Meriton Conference & Spa Hotel Tallinn (Toompuiestee 27 / Paldiski mnt 4, 10149 Tallinn, Estonia, sissepääs Paldiski mnt poolt)
Konverentsile registreerumine on lõppenud!
H2020 projektide elluviimise teemadel esinevad praktiliste ettekannetega Euroopa Komisjonist Vittorio Morelli (Deputy Head of Unit DG RTD.J2 Common Audit Service) ja Vincent Canart (Legal officer in RTD.J1 Common Legal Support Service). Päeva alguses teeme vahekokkuvõtte Eesti osalemisest raamprogrammis Horisont 2020.
Käsitlemisele tulevad järgmised teemad:
- Tööjõulepingud (töötajad vs muu personal; erinevad lepingute liigid erinevates eelarve osades)
- Personalikulude kalkuleerimine (tegelikud kulud vs ühikukulu baasil, kalkuleerimise perioodid, tööaja arvestamise nõuded, võimalused produktiivse tööaja arvutamisel)
- Täiendav tasu /additional remuneration/ (definitsioon, põhitasu vs täiendav tasu, ’otsustamispuu’, täiendava tasu maksimummäär)
- Otsesed kulud (identifitseerimine ja abikõlbulikkuse tingimused)
- Kolmandad osapooled projektis (osapoolte tüübid, avaldamise kohustused)
- Allhanked (sisseostetavad teenused vs allhange)
- Sünergia teiste grantidega (põhiprintsiibid, eesmärgid, kasu)
Et käsitlemisele tuleks Teid kõige enam huvitavad aspektid, on teil hea võimalus esitada oma küsimused otse Euroopa Komisjonile. Palume koos registreerimisega saata inglise keeles sõnastatud täpsemad teemad ja küsimused.
Konverents on inglise keeles.
Kava
9.30-10.00 Registration. Coffee |
10.00-10.30 ETAG |
10.30-10.35 Welcome – Introduction |
10.35-11.00 EC introduction – Purpose of Communication Campaign |
11.00-12.00 Types of workforce contracts |
LUNCH 12.00-13.00 |
13.00-14.15 Personnel cost calculation |
14.15-15.15 Additional remuneration |
COFFEE 15.15-15.30 |
15.30-16.00 Direct costs |
16.00-16.30 Third parties |
16.30-17.00 Subcontracting |
17.00-17.30 Synergies with other grants |
Slaidid SIIN
Täiendav info:
Margit Ilves
E-post: Margit.Ilves@etag.ee
Tel: 731 7352